Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2012 21:00 - Тренировката, без която не можем.
Автор: antidaskalo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2228 Коментари: 7 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
      Днес си ходих да си подновя картата за фитнеса. Като малък разчитах само на училище за развитието на моето тяло. Бях се отдал прекалено на учебниците докато в един момент осъзнах, че бях доста по-пълен от другите деца. Разбира се физкултура в училище беше забавния час , който ако си достатъчно добър актьор може и да пропуснеш. Тогава не осъзнавах колко е важно да спортуваш и да имаш нормално тегло. Затова министерството се опитва да вкара здравословното хранене в училище, но забравя колко малко време е отделено на физкултурата в училище. 
 
      Днешният предмет е физическо възпитание и спорт. 
 
      Всъщност като сравних  времето, което прекарвам във фитнеса за една тренировка( 90 минути) и общо часовете ми по физкултура (2 часа по 40 минути, общо 80), излиза 10 минути разлика. Значи децата затлъстяват  и не се движат  пък аз след една моя тренировка съм се натоварил повече и съм изразходил повече калории отколкото, ако разчитах само на училище. А отделно какво правя на физкултура:  играя по игрището, по което сякаш е имало бойни действия, стоя в салона, в който не може да събере целият ми клас и тренирам на фитнес уредите, всъщност не тренирам на тях, защото госпожите ми забраниха да ги използвам заради шанса да се разпаднат върху мен. Не казвам, че всяко училище трябва да е спортно или нещо от сорта, но не само спортистите трябва да тренират.
 image

     Скоро бях  в  Швейцария и хората просто си бягаха по улиците и не бяха просто някои случайно, а много хора бягаха  и караха колело . Но щом е такава масова проява, явно нещо ги е възпитало като малки да спортуват и не виждам по- голям общ възпитател от държавата. Но все пак има нормативи по физкултура и  на някой трябва да му  стане много забавно как се бягат 50 метра за 20 секунди. Не разбирам как се изисква без да се дава достатъчно. Иначе в училище базите са цветущи и  почеркът на всеки майстор, направил някой малък ремонт колко да закърпи положението, е неотразим. 
image



Гласувай:
5



1. goran - Иване, не знам дали имаш хъс за спорта, но за писане определено имаш ;)
30.04.2012 21:06
Подкрепям те за спорта, но имай едно на ум с писането - хората трудно четат по повече от един текст, от един автор, за два-три дни! Казвам ти го с най-приятелски чувства - заради публикациите ти и заради името ти ;) - казано е "От кал да е, Иван да е!"

И още нещо - фитнеса не е излишен, напротив, но спорта е нещо качествено по-полезно и потребно! Плуването, планинарството, тениса, баскетбола, волейбола и футбола са много повече от тренировка или игра! - Те са истинско житейско училище на живо :)
цитирай
2. panazea - Въздържам се от мнения.
30.04.2012 21:22
Не искам да спамя в твоя блог. :))))
цитирай
3. blueskies - все повече ми харесваш :)))
30.04.2012 21:30
поздарявам те за постинга за спорта :))) когато бях ученичка всеки ден ходех на тренировки по аеробика :))) това не ми пречеше да мразя часовете по физическо в училище :))) вече имах имах изградена собствена култура на спортуване и глупостите по физическо ме вбесяваха :))) веднъж даже в пререкания с даскалката й казах, че тия неща които ме кара да правя няма да ги направя и да ме изпитва на коремни преси и упражнения от каланетиката :))))
цитирай
4. antidaskalo - Спорта за мен е духовно учение
01.05.2012 10:25
Goran аз не можах да повярвам, че написах 3 поста четири дни, но все пак това ми харесва. Не е като в училище като те карат да пишеш насила по някоя тема, която може и да не те интересува.Panezea не въздържай от мнения все пак това целта на блога да изразиш своето мнение и да видиш мнението на хората по даден въпрос като в случая оценявам вашето мнение, защото показва реална обществена нагласа.
За фитнеса goran това не ми е любимата тренировка, но просто така се стекоха обстоятелствата да мога да ходя само на фитнес .
Blueskies и мен ме вбесяват. Докато тренирах карате правех повече от 30 минути разгрявка, а в училище почти веднага скачам на игрището, защото часа ще свърши. Даже доктора ми препоръча повече разгряване, а училище ме насилват да започна игра. Самият спорт тренира духа. Често водеща идеология в спорта е никога да не се предаваш.
" Когато си полумъртъв трябва да си готов да умреш"- цитирам треньора си.
Пък и наистина спорта те учи как се прави правилно една тренировка.
цитирай
5. goran - Иване, определено имаш хъс за трима :)
01.05.2012 10:46
Пожелавам ти да го запазиш :)

Но имай и едно на ум и да се пазиш и релаксираш. - Фитнеса и работата са само една малка част от живота - има и по-важни въпроси.

Късмет :)
цитирай
6. blueskies - мога само да се възхитя :)))
01.05.2012 15:08
за отношението към спорта и движението :)))
цитирай
7. antidaskalo - Здравейте
01.05.2012 18:08
Благодаря ви за положителните отзиви
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: antidaskalo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 77682
Постинги: 19
Коментари: 117
Гласове: 29
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930