Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2012 21:00 - Пропилян ден
Автор: antidaskalo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1393 Коментари: 0 Гласове:
2



      Днес не разбрах смисъла да бъдем на училище. Този единствен ден между ваканциите и матурите, в който часовете бяха намалени за да може училището да се подготви за втората матура.
     
      Заради намалените часове не можахме да вземем целите  предвидени уроци за деня  . Изобщо имаше ли смисъл  да вземаме нещо  като повече от половината училище просто не дойде и другата седмица ще трябва да повтаряме наново взетото. Аз се излъгах да дойда (със закъснение) и първоначалното ми убеждение, че денят е безсмислен в училище,  се потвърди.
     
      Наистина кой нормален би дошъл в този ден . Половината ми училище пътува от друг град . Само биха губили  пари и време за да си поговорят с учителите и да бият пътя обратно.
     
     Поне да се поема транспорта, а не някакви гадни бабички да се разхождат с ученическите автобуси и да ни се смеят, че вървим пеша . Аз въобще не разбрах какво стана с тези автобуси. Появиха се за няколко месеца и изчезнаха. 
   
    image
      
   
    Само безсмислие и глупост ме доведе днес до училище.  Загубих пари, време  и нерви заедно с осем мои съученици ( толкова бяхме в час). Но не само аз бях нервния.
   
 Днес и  учителите бяха нервни, защото вече не им се плаща за матурите. Поискарваха си  яда на нас, но не много.
   
   Интересно ми стана колко малко им пука дали се преписва или не. Наистина излезе, че е малко. Просто напускали стаята, където се прави матурата, и  си вършели друга  работа. 
     
     image
     
    Вече можем да си говорим колко са реални оценките от матурите. Неслучайно малко университети вземат матурите предвид. Колко идиота са пуснати да минат от небрежност и какви бъдещи проблеми ще създават.       

     Това е българското образование. Една система от неуреденост, която спазваме, знаем, че не е правилно да го правим, но продължаваме да я следваме.

Facebook страница : www.facebook.com/pages/AntiDaskalo/313692588707116



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: antidaskalo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 77492
Постинги: 19
Коментари: 117
Гласове: 29
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031