Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2012 21:00 - За шансовете, които нямаме
Автор: antidaskalo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2921 Коментари: 13 Гласове:
1

Последна промяна: 30.04.2012 08:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Ако сте гледали предишния ми пост сте разбрали, че в училище мразя губенето на време, което е навсякъде.
   
   Един от любимците ми, който не си е губил времето, e Влад Кандрос. Той е директор "пазарна структура" на UBS. На 24 години е, възрастта, на която някои хора в България си завършват магистратурата, а той вече е минал през всички нужни за него подготовки и практики и вече расте в структурата на банката. Само да кажа , че започва да работи на Wallstreet на 17 години. 
 
 image
   
   Интересно ми е кога нещо подобно ще е възможно в България с толкова бавна образователна система. Учим глупостите, които на запад сега отхвърлят. Това не се ли нарича безмислица или олигофрения. Като цяло, ако иска младеж да работи на БФБ примерно, ще му трябват още към 10-15 години спрямо Влад Кандрос, отделно образование, опит, пари. Но както и да е имаме министър на образованието,младежта и културата, който обеща, че тази година трябва да наблюдаме реформа в образователната система. Нищо, че досега няма нищо сериозно като реформа. Ще остана с очакване и нетърпение какво ще измисли, надявам се да не го е страх като други негови колеги. 
 
  Но както и да е явно хората на запад са глупави да дават важни позиции на млади хора и ние като по- отворени трябва ги научим как се прави образование преди 100 години.

 Оставям ви с клипчето за Влад Кандрос. 




Гласувай:
3



1. blueskies - това трябваше да се каже!
29.04.2012 22:34
аз съм на същото мнение - образователната система трябва да се промени. учебниците като най-важни помагала трябва да се унифицират и да се пишат от професори и всепризнати учени в дадената област. трябва да се създаде интерактивно обучение, дигитализацията да стане част от обучителния процес, учениците трябва да бъдат насочвани къде да търсят допълнителна информация. науката и образованието трябва да станат основите на едно пълноценно включване в реалния живот и реалната икономика.
цитирай
2. antidaskalo - на едно също мнение сме
29.04.2012 23:11
Погледнах коментара ти и видях друг човек на същото мнение като мен. Интересното е, че много хора знаят какво трябва да стане с образователната система , просто сме обвързани по такъв начин с политиката, че тя не дава възможност да се отрази нашето мнение.Много ми хареса мнението ти за въвеждането на образованието в информационната ера. В момента се води кампания за превеждане на уроците от KhanAcademy, където са събрани уроците от училище на много по достъпен език и показани в рисунки. Наблюдавах лекции по дадена тема и уроците на KhanAcademy по същата тема. Разликата беше огромна докато първия източник използваше висша математика с различни графики и като цяло правеше ненужно сложна за разбиране информацията, уроците по същата тема в KhanAcademy бях абсолютно разбираеми и лесни за усвояване. Улесняването беше постигнато точно с вкарване на образованието в информационната ера.
цитирай
3. blueskies - има още нещо
30.04.2012 14:59
повишаване на квалификацията на учители, преподаватели и обучаващи. в бързопроменяща се среда е необходимо гъвкаво образование, съобразено с нуждите и потребностите на пазара и обществото.
цитирай
4. panazea - По всяко време е имало хора , които са цяла Вселена
30.04.2012 15:24
и съприкосновението с тях обогатява личността . Ние сме като скачени съдове и всеки търси това , което няма. Блазе на тези , които имат досег със стойностни личности. Аз се чувствам щастливка , защото познавам такива хора .
Бързото израстване крие опасности от изкривяване . Щастливият едва след смъртта се познава .
Човек се образова цял живот и търси само това , което му е потребно .
Аз харесвах История на изкуството и Световната литература . Това може да се учи цял живот ! :))))
цитирай
5. antidaskalo - Хората за подражание
30.04.2012 19:29
Досега със стойностни хора те прави стойностен човек.
Хората се събират по общи мнения и интереси.
цитирай
6. panazea - За какво говоря !
30.04.2012 20:37
Бързо израстване в социалната йерархия не означава духовно израстване .
Думите ми бяха към Антидаскало.
цитирай
7. blueskies - ааааааааааааа защо спамите темата на момчето?
30.04.2012 20:40
може ли поне един постинг тук да не бъде коментиран от кукундрелници?
цитирай
8. анонимен - Здрасти, отново. Ще пропусна да изям "анонимния"
30.04.2012 20:44
И направих коментар в предната ти статия. Дори съм съгласен с blueskies, въпреки, че като човек с куп магистратури, трябва да бъде по-внимателна със стила си.
момент, ще се върна в предния пост и ще копирам коментара си. Мързи си ме. Нали съм "дърта пенсия" :-))))
Цялата система на образование трябва да бъде променена радикално. Дори и да доведе до безработица сред учителите. И обратното. Не е задължително да завършиш всяка степен на образование след задължителната. Това, че си плащаш, не е критерий, че трябва да имаш и диплома.
И съм съгласен с тебе, че учебните програми трябва да се опростят и осъвременят. За незнаещите други неща политици, не съм съгласен. Точно те трябва да знаят много неща. Дори и агрономство и .... :-)))) стереометрия.
цитирай
9. blueskies - катана магистратурите нямат нищо с разговорите тук!
30.04.2012 20:57
подозирам, че визираш мои коментари в други блогове! не знам, или по-точно се досещам кого тук наричат амбърите :)))) ама май и тебе те числят към тях :)))) аз съм от ония, които си правим майтап с вас :)))) от постинга ти излиза, че май искаш да ме цензурираш? :))))
цитирай
10. анонимен - Позна от първия път. Водя се Баш Вечен Амбър, без да съм поет. Не ща да цензурирам никой
30.04.2012 22:12
10. blueskies - катана магистратурите нямат нищо с разговорите тук!
blueskies написа:
подозирам, че визираш мои коментари в други блогове! не знам, или по-точно се досещам кого тук наричат амбърите :)))) ама май и тебе те числят към тях :)))) аз съм от ония, които си правим майтап с вас :)))) от постинга ти излиза, че май искаш да ме цензурираш? :))))

Знам само едно от опита си. Всеки човек си има една личност. Всяка следваща е роля. А аз съм се нагледал на слаби актьори. Ще вметна и нещо за майтапенето, че е добре да го знаеш. Можеш да си пробутваш майтапите в определена среда. Голяма вероятност е извън средата, въпросния майтап да е пълна тъпотия. Но това трябва да го знаеш добре, щом имаш магистратури в областта на социалните комууникации. Това е за тебе. С младежа, /моля за извинение/, ще си продължим приказката. :-)))) Ще споделя, че аз разкопавам точно в тази насока.Дистанционни и онлайн обучения.
цитирай
11. antidaskalo - Няма значение годините, а идеите, които притежаваш
01.05.2012 10:05
Разбрах вече за какво говориш panazea, но днес често можеш да прескочиш социалната йерархия и да се качиш на върха й . Давам пример със младите певци. Днес на 14-15 правят своя хит и това ги въвежда в съвсем нова среда.Те не могат да напреднат духовно за такова кратко време, понякога се чудя как не им се изпържват мозъците.Те затова сигурно се дрогират.
Иначе blueskies тук явно се води някаква война срещу амбърите. Интересно се вписва с коментара за шегите на katana - всяка среда си има своите особености, които не са ми познати още, но ще го имам предвид
Katana ще ми е интересно да споделиш за дистанционните и онлайн обучения, за които говориш.
цитирай
12. screamsinbulgaria - ....и аз да кажа!
01.05.2012 21:16
.... ми не може всички хора да сме вундеркинди! А аз лично мразя банкерите и тези които работят за тях! И има една тънка граница, която много хора не си и дават сметка, че съществува. Става въпрос, че за някой хора да си успял не означава голяма банкова сметка.... и се мотаят из улиците, като, че ли безцелно!
цитирай
13. antidaskalo - Харесва ми какво казваш
02.05.2012 22:51
Прав си screamsinbulgaria. Имащите пари невинаги са щастливи. От толкова работа, те нямат време да се погрижат за всяка част от живота си и често страдат от това.Те не успяват във всяка сфера от живота си, но се справят в една добре - правенето на пари.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: antidaskalo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 77759
Постинги: 19
Коментари: 117
Гласове: 29
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930